078 153 152      Contacteer ons      Customer area     Gratis prijsaanvraag

Interventie


Om zo goed mogelijk aan de vraag van onze klanten te beantwoorden is een nationaal call center belast met het ontvangen van de oproepen en de dispatching van de technici. De klachten en aanvragen van de klanten worden op deze manier ook op gecentraliseerde wijze beheerd.

Overdag verzorgen 70 technici de herstelling, de installatie of het onderhoud van uw installaties op optimale wijze en dit op het volledige Belgische grondgebied. Om rekening te houden met de vraag van de klant kunnen ploegen van twee of van één enkele man op zeer korte termijn tussenkomen.

Een wachtdienst laat aan onze technici toe onze onder contract liggende klanten 24 uur op 24 en zeven dagen op zeven te helpen. Zes technici zijn steeds beschikbaar voor deze wachtdienst.

Een wagenpark van 50 lichte vrachtwagens uitgerust met al het nodige materiaal laat aan onze technici toe hun taak optimaal uit te voeren.

Een team van zeven ervaren technisch commerciële raadgevers staat ter beschikking om op een volkomen kosteloze manier bestekken op te stellen voor de grotere werken.

Last but not least, onze dienst boekhouding bestaande uit 8 personen verzekert een efficiënte en gepersonaliseerde facturatie volgens de procedures van de klant.

Onze partners
Entrance Services
Rue de la légende 20B
4140 Sprimont
078 153 152
Volg ons
Created by OVER IT S.A. | All Rights Reserved | Sitemap