Om het best tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten, is een nationaal callcenter verantwoordelijk voor het ontvangen van oproepen en het verzenden van de probleemoplossing voor automatische deuren in het betreffende geografische gebied. Klantverzoeken worden centraal beheerd.
Gedurende de dag repareren, installeren of onderhouden 70 technici uw automatische deuren optimaal op het hele Belgische grondgebied. Om rekening te houden met verzoeken van klanten, kunnen teams van twee of één man zo snel mogelijk ingrijpen.
Een dagopvangservice stelt onze technici in staat om onze klanten 24 uur per dag, zeven dagen per week problemen op te lossen.
Er zijn voortdurend zes technici beschikbaar voor deze dagopvang. Bovendien stelt een vloot van 50 bestelwagens die zijn uitgerust met alle benodigde apparatuur technici in staat om hun taak voor een beter resultaat uit te voeren.
Een team van zeven ervaren technische verkopers is beschikbaar om volledig gratis offertes te maken voor meer substantieel werk.
Last but not least, onze 8-persoons boekhoudafdeling zorgt voor een efficiënte en persoonlijke facturatie volgens de procedures van de klant.
Neem contact op met Entrance Services Online of bel ons op +32 (0) 78 153 152 om problemen met uw effectieve automatische deur op te lossen.